خبرگزاری کار ایران

تحویل سال نو در بقاع متبرکه مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۱۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب باید عید نوروز هم از لحاظ باستانی و هم دینی مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امامزاگان و بقاع متبرکه‌ای که در مسیر جاده‌ها قرار دادند، به لحاظ توسعه گردشگری مذهبی در ایام تعطیلات نوروز بسیار حائز اهمیت است، بر همین اساس اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در این اماکن مقدس برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح آرامش بهاری مثل سال‌های گذشته همراه با طرح ضیافت الهی، همزمان با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برپایی غرفه‌های همه واقف باشیم اشاره کرد و تصریح کرد: این غرفه‌ها با حضور مشاوران حقوقی و ثبتی در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری دایر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در ادامه با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه محل اجرای طرح آرامش بهاری، افزود: در این خیمه های معرفت خدمات مختلف در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره وقف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، ضمن اینکه غرفه‌های حجاب و عفاف، کودک و ... نیز در این بقاع متبرکه فعال شده‌اند.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی در پایان برنامه‌های میزبانی از مسافران و میهمانان نوروزی را تصریح کرد و گفت: به دلیل تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای برگزاری مراسم مربوط به این مناسبت‌ها در بقاع متبرکه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز