خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

نامزدهای انتخابات به نتیجه آرای مردم احترام بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۶۷

استاندار مازندران گفت: کاندیداها و طرفداران آنها باید دقت کنند که باید به نتیجه قطعی انتخابات احترام بگذارند و رای مردم در صندوق‌های رای اتمام حجت برای همه است.

به گزارش ایلنا، سید محمود حسینی‌پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی استانداری مازندران گفت: مردم مازندران با توجه به هجمه دشمنان، باری دیگر برگ زرینی از ارزش‌های بالای مردمی خود را در تقویم سیاسی خود ثبت کردند.

وی افزود: مردم دیار علویان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای اهداف دشمنان را خنثی کرده و عزت و عظمت ملت ایران را حفظ کردند.

استاندار مازندران به حضور پرشورمردم مازندران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و‌ گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای چشمگیر بوده است.

حسینی‌پور، پایان رای‌گیری را تا پایان ۱۲ امشب اعلام کرد و اینکه این ساعت از انتخابات قابل تمدید نیست از تمامی افراد مستقر در شعبه‌های اخذ رای روستایی و شهری قدردانی کرد.

وی افزود: شعبه‌هایی که اخذ رای در آن صورت نمی‌گیرد می‌توانند آرای صندوق را شمارش کنند.

حسینی‌پور به تعطیلی مدارس مازندران در روز شنبه ۱۲ اسفند اشاره کرد و گفت: بیش از نیمی از مدارس استان و همچنین فرهنگیان درگیر انتخابات هستند با هماهنگی وزارتخانه تمامی مدارس روستایی و شهری مازندران تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در این حماسه سرنوشت‌ساز حضور معناداری داشتند از تمامی متصدیان برگزاری انتخابات امن و سالم قدردانی کرد.

استاندار مازندران همچنین از رسانه‌های مازندران به واسطه پوشش اخبار انتخابات تقدیر کرد.

حسینی‌پور با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در رعایت قانون معدل خوبی را کسب کردند از نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان خواست به نماینده منتخب مردم احترام بگذارند.

وی همچنین از مردم مازندران و نامزدهای انتخاباتی خواست نتیجه انتخابات را از ستاد انتخاباتی مطلع شده و پیش‌بینی زودهنگام نداشته باشند و نامزدهای انتخاباتی هم اگر شکایتی دارند از طریق قانون ورود پیدا کنند.

حسینی‌پور افزود: کاندیداها و طرفداران آنها خوب دقت کنند که نتیجه انتخابات هرچه باشد همه در برابر آن و در برابر قانون تسلیم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز