خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

روح همدلی مازندرانی ها دربحران برف غرب مازندران متجلی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۵

بسیاری از واحدهای مسکونی استان از ایمنی و استحکام لازم برای مقاومت در برابر حوادثغیر مترقبه برخوردار نیستند / مقاومت و دوام در ساخت وسازهای منازل مازندران جدی گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی استان از ایمنی و استحکام لازم برای مقاومت در برابر حوادثغیر مترقبه برخوردار نیستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی، در آیین افتتاح ساختمان مرکزی ادارات شهرستان سیمرغ، بیان داشت: مقاومت و دوام در ساخت وسازهای منازل مازندران جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: سقف اکثر منازل مازندران که به‌صورت سنتی و غیر ایمن با ایرانیت و حلب پوشانده شده‌اند، تحمل یک متر برف را ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به بارش اخیر برف در غرب مازندران از بروز خسارت‌های سنگین دراین منطقه به عنوان مصداق این نا‌امنی یاد کرد و گفت: بررسی انجام شده از از منازل مسکونی تخریب شده در منطقه نشان می‌دهد که اکثر این واحد‌ها بدلیل نداشتن سقف محکم تخریب شده‌اند.

وی با بیان اینکه حوادثمختلف اعم از حوادثطبیعی و غیرطبیعی در هر شرایطی در کمین است، خاطر نشان ساخت: در این بین مردم در مقابله با حوادثنقش مهمی ایفا می‌کنند به طوری که در بیشتر کشور‌ها مقابله با حوادثبراساس رویکرد‌های مردم محور انجام می‌شود.

یونسی افزود: ساخت سازه‌های ایمن و اصولی می‌تواند در کاهش خسارت‌های ناشی از بروز حوادثغیر مترقبه بسیار موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از همدلی و همراهی مردم و مسوولان مازندران و یاری رساندن به مردم بحران زده غرب مازندران تقدیر کرد و گفت: روح همدلی و همکاری مازندرانی‌ها دربحران سفید برف غرب مازندران متجلی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز