خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند پاسخ محکم به دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۳۷

امام جمعه ساری گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مهم است زیرا تمام خط شبکه‌های دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم در این رویدادها کمرنگ باشد بنابراین باید حماسه بی‌نظیر را رقم بزنیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و حفظ کرامت اخلاقی را هم برای همه ضرورت دانست.

وی با بیان اینکه بی‌اخلاقی به هیچ وجه پسندیده نیست؛ در فضای انتخابات رعایت اخلاق مهم است افزود: انتظار می‌رود که کاندیداها و طرف‌دارانشان اخلاق را رعایت کنند، حتی در زمان انتخابات و تبلیغات رفاقت باید مدنظر باشد، بی‌اخلاقی و قانون‌گریزی جواب نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران هرگونه جانبداری از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود را رد کرد و گفت: هرگونه شایعاتی در این خصوص را تکذیب می‌کنم، اصول اخلاق این است که هر کسی به ما مراجعه کرد احترام او را نگه داریم.

امام جمعه ساری با در پیش بودن ماه شعبان و گرامیداشت این ماه مناسبت‌های پیش روی این ماه و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

وی انقلاب اسلامی را یکی از جلوه‌های محبت اهل بیت علیهم‌السلام عنوان کرد که با رهبری تمام راحل شکل گرفت و ادامه داد: ملت ایران به عشق اهل بیت (ع) این راه پرخطر را رفتند و ۲۳۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کردند.

آیت‌الله لائینی افزود: انقلاب اسلامی تبلوری از عشق و امید است و‌ مردم دیار علویان نیز ر همین راه ۱۰ هزار و ۴۰۰ تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به چهل‌پنجمین سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت همین انقلاب ما امروز شاهدافتتاح  ۱۰ هزار میلیارد پروژه و کلنگ‌زنی ۳ هزار میلیاردی پروژه‌ها بودیم.

امام جمعه ساری بر حفظ و پاسداری دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مسئولان هم باید به وظایف خود خوب عمل کرده و رضایتمندی مردم را فراهم کنند، همچنین موانع اجرایی و اداری را مرتفع و به صورت جهادی فعالیت کنند؛ مردم نیز وظیفه دارند حضورشان را در حمایت از انقلاب به منصه ظهور بگذارند.

وی ادامه داد: مردم برای نیازهای خود مطالبه‌گری درستی داشته باشند و کسانی که ترک فعل می‌کنند را در مقام پاسخگویی قرار دهند.

امام جمعه ساری افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مهم است زیرا تمام خط شبکه‌های دشمن تلاش می‌کند تا حضور مردم در این رویدادها کمرنگ باشد بنابراین باید حماسه بی‌نظیر را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز