خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

استمرار پرواز مازندران به اکتائو برای گسترش تعاملات اقتصادی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۷۹

رئیس اتاق بازرگانی مازندران بر توسعه و استمرار خط پروازی مازندران- اکتائو برای توسعه تعاملات اقتصادی و گردشگری بین دو استان مازندران و مانگیستائو تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی تقی‌پور صبح شنبه در نشست با  فعالان اقتصادی و تجار استان مازندران با فعالان گردشگری و تجار استان مانگیسائو قزاقستان در اتاق بازرگانی، گفت: به دلیل عضویت جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در اتحادیه اورآسیا این دیدار نویدبخش تجارت خوب برای استان‌های مازندران و منگیستائو است.

وی خواستار معرفی شرکت‌های معتبر برای تجارت بی‌حاشیه بین دو استان مازندران و منگیستائو شد و افزود: با افزایش دانش تجاری این دو استان می‌توان در توسعه اقتصادی گام‌های بهتری برداشت.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به پرواز مستقیم ساری- اکتائو اشاره و خواستار استمرار این خط پروازی شد و گفت: با روند پیشرفت این پرواز این آمادگی را داریم تا هیات گردشگری را به صورت متقابل داشته باشیم.

وی افزود: با ارتباط تجاری مشترک می‌توان نمایشگاه‌های توانمندی‌های این دو استان را در معرض نمایش گذاشت و همچنین با برنامه‌ریزی درست می‌توان در اعزام هیات‌های تجاری اقدام موثر‌تری انجام داد.

تقی‌پور ادامه داد: آمادگی داریم به صورت وبینار در خدمت تجار قزاقستان باشیم.

هیات ۲۸ نفره متشکل از فعالان تجاری، اقتصادی، گردشگری، اجتماعی و ورزشی به ریاست « کولژانوف کانات ژانبیر اولی» معاون استاندار استان مانگستائو قزاقستان و آقای «ژابیر بای ماتایف» رئیس مصلحت استان مانگستائو در راستای فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری روز پنج‌شنبه وارد مازندران شدند.

طبق برنامه اتاق بازرگانی مازندران این هیات تجاری در سفر هفت روزه از بخش‌های مختلف استان مازندران بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز