خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

بارش برف هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی غرب مازندران خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۹

بارش سنگین و بی سابقه برف در غرب استان مازندران هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی منطقه وارد کرد.

بارش سنگین و بی‌سابقه برف در غرب استان مازندران هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی منطقه وارد کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران در جمع خبرنگاران در شهرستان تنکابن که کانون بحران برف در غرب استان بود با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ارزیابی کار‌شناسان از میزان خسارت وارده به واحدهای صنفی و صنعتی منطقه آسیب دیده حدود ۳۰ واحد صنعتی به میزان ۷۰۰ میلیارد ریال و ۳۵۰ میلیارد ریال نیز به واحدهای صنفی خسارت و زیان وارد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: بیشترین خسارت به واحدهای صنفی در تنکابن و بیشترین خسارت وارده به واحدهای صنعتی در عباس آباد وارد شد.

محمد‌پور تصریح کرد: در بحران سفید برف به واحدهای صنفی و صنعتی در شهرهای نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر خسارت جدی وارد کرد.

وی افزود: به واحدهای صنعتی شرکت بی‌بافت و حوله‌های خسارتهای چند میلیاردی وارد شد.

محمد‌پور اظهار داشت: نتیجه ارزیابی کار‌شناسان در خصوص خسارتهای وارده به واحدهای صنعتی و صنفی به معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اقدامات سازمان متبوعش در رسیدگی به مردم آسیب دیده از بحران سفید برف گفت: در حوزه تامین آرد، نان، اقلامغذایی، آب معدنی و بازرسی در حوزه‌های مختلف، تامین و استفاده از لودر‌ها، ماشین‌های معادن برای بازگشایی جاده و کار به مردم و اعزام تیم‌های امدادی برای حضور به موقع در محل آسیب دیده وارد عمل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز