خبرگزاری کار ایران

برف روبی بیش از هزار کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۷۱

هزار و ۱۲۵ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در روز‌های اخیر توسط راهداران برف‌روبی شده است.

به گزارش ایلنا، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با تلاش و حضور بی وقفه راهداران در روز‌های اخیر هزار و ۱۲۵ کیلومتر از محور‌های کوهستانی این استان در ۴۱۲ مرحله برف‌روبی شد.

 محسن محمد نژاد افزود: بیش از ۲۵۰۰ تن نمک و ۱۵۰۰ تن ماسه برای عملیات راهداری زمستانی مصرف و به ۲۸۵ خودرو درراه مانده نیز امداد رسانی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، طول محور‌های برف‌گیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۳ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه‌ماندگان است.

وی افزود: ۳۳ گروه راهداری با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

محمد نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مسافرین و رانندگان برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز