خبرگزاری کار ایران

عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۶۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۴ متهم به شرارت و مخلان نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ویژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح‌دار و نوظهور در سطح استان به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان‌های استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به شرارت و ناامنی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری ۲۴ متهم شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۷۹ قبضه انواع سلاح سرد و گرم در این طرح از توقیف بیش از ۱۲۹ خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت‌ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی از آن استفاده می‌کردند، خبر داد.

سردار مفخمی افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و تا برقراری کامل امنیت و ایجاد احساس امنیت در سطح استان، پلیس با اقتدار با هرگونه ناامنی و مخلان نظم وامنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز