خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

بازگشایی کامل جاده‌های روستایی غرب مازندران روز جمعه به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۵۳

بازگشایی کامل جاده های روستایی غرب مازندران که با بارش برف سنگین هفته گذشته مسدود شده بود، حداکثر تا روز جمعه به پایان می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بازگشایی کامل جاده‌های روستایی غرب مازندران که با بارش برف سنگین هفته گذشته مسدود شده بود، حداکثر تا روز جمعه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اسد اظهار کرد: اکیپ‌های متعدد راهداری مازندران و دیگر استان‌ها که در مناطق گوناگون غرب مازندران حضور دارند، در حال فعالیت مداوم برای بازگشایی این جاده‌ها هستند.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر راه‌های روستایی بیشتر شهرهای غرب مازندران به طور کامل بازگشایی شد و تلاش برای باز کردن جاده‌های روستایی مسدود مانده شهرهای تنکابن و رامسر ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: لغزندگی جاده‌های شهری و روستایی غرب مازندران در روزهای اخیر، از عوامل اصلی بروز حوادثو تصادفات است که لازم است، شهروندان علاوه بر حذف سفرهای غیرضروری، همواره از زنجیرچرخ برای تردد استفاده کنند.

اسد ادامه داد: نیروهای اداره کل راه و شهرسازی نمی‌توانند همه جاده‌های این مناطق را نمک پاشی کنند و به همین دلیل، رعایت نکات ایمنی در هنگام تردد با خودرو‌ها ضروری است.

وی گفت: نمک پاشی جاده‌های اصلی غرب مازندران به رغم خسارت‌هایی که برای اینجاده‌ها خواهد داشت، کماکان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: خسارت‌های احتمالی منازل مسکونی و زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل پس از پایان دوره پاکسازی این مناطق ارزیابی و اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز