خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پرورش باید ارتقا و توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۲

آموزش و پرورش نیازمند کار حرفه‌ای است نه فعالیت‌های سیاسی / این نهاد آموزشی باید به گونه‌ای باشد که معلمان آن را خانه خود بدانند.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: توجه به فرهنگ سازمانی، مبنای فعالیت آموزش و پرورش است

به گزارش " ایلنا " از ساری، " سید علی قاسمی " در شورای معاونین بر ارتقای سطح کارشناسی در آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: برای ارتقاء سطح تشکیلات باید کارهای کارشناسی صورت گیرد.

وی با اشاره به این که آموزش و پرورش به دنبال کار حرفه ای است و باید فرهنگ سازمانی و صلاحیت حرفه ای کارکنان را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید جایگاه اصلی خود را کسب کند، ما در این حوزه به دنبال شایسته سالاری هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مبنای همکاری در آموزش و پرورش بر اساس ارتقای سطح کارشناسی است، ادامه داد: اگر در مسیر کار تشخیص دادیم همکاری از توان فکری نامناسبی برخوردار است از او خداحافظی می‌کنیم، این نباشد که افراد فکر کنند اختلافات فکری باعثتغییرات می‌شود.

وی با بیان این که تلاش ما باید برای رسیدن دولت به اهدافش باشد، متذکر شد: هدف اصلی مقام عالی وزارت کیفیت بخشی فعالیت هاست.

" قاسمی " افزود: آموزش و پرورش نیازمند کار حرفه‌ای است نه فعالیت‌های سیاسی، این نهاد آموزشی باید به گونه‌ای باشد که معلمان آن را خانه خود بدانند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش باید ارتقا و توسعه یابد، تصریح کرد: باید با آسیب شناسی و هماهنگی امور، وضعیت موجود را به نقطه قابل قبول و مطلوب و آموزش و پرورشی توانمند برسانیم.

" قاسمی " بر عزت‌مندی معلمان تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران باید به صورت یک خانواده در فضایی آرام و بدون مخاطره به توسعه واقعی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز