خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن شمال خبرداد:

افزایش ظرفیت قطارهای مسافری شمال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۲

در چند روز اخیر همه قطارهای مسافری راه آهن شمال بدون هیچ وقفه ای سیر کرده و کار جابجایی مسافران با حداکثر ظرفیت انجام می‌دهند.

مدیرکل راه آهن شمال از افزایش ظرفیت قطارهای مسافری این خط خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، یوسف گران پاشا گفت: با وجود برف سنگین و سرایط نامساعد جوی ظرفیت قطارهای مسافری راه آهن شمال افزایش یافت.

وی افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی در محور فیروزکوه، قطارهای مسافری راه آهن شمال با تلاش ماموران راه آهن طبق برنامه‌های تنظیم شده با حداکثر ظرفیت خود سیر می‌کنند.

گران پاشا تصریح کرد: در چند روز اخیر همه قطارهای مسافری راه آهن شمال بدون هیچ وقفه‌ای سیر کرده و کار جابجایی مسافران با حداکثر ظرفیت انجام می‌دهند.

وی گفت: ‌ همه عوامل راه آهن از جمله راهداران، ماموران سیر و حرکت، پست‌های بازدید، لکوموتیورانان، کارکنان خط و ابنیه فنی و همه نیروهای پشتیبانی راه آهن عموماً در مواقع بحرانی و خاص بصورت ۲۴ ساعته در حالت آماده کامل در همه ایستگاه‌ها قرار دارند تا اشرایط جوی به حالت عادی برگردد.

گران پاشا تاکید کرد: راه آهن شمال از مدت‌ها قبل تمهیدات و پیش بینی‌های لازم در شرایط جوی نامساعد جوی انجام داده تا در شرایط ضرور هیچ مشکلی برای قطار‌ها پیش نیاید.

وی گفت: در مواقعی که اوضاع جوی نامساعد می‌شود ممکن است در برخی مواقع ناشی از شرایط خاص تاخیرات کوتاه مدت در به مقصد رسیدن قطار‌ها پیش آید که تلاش ماموران فنی راه آهن به حداقل رساندن این تاخیرات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز