خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از راه‌های غرب مازندران عنوان کرد:

بازگشایی کلیه مسیرهای ارتباطی مناطق غرب مازندران تا ۴۸ ساعت آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۳

وضعیت پیک بحران را پشت سر گذاشته ایم، امیداریم تا ۴۸ ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی(اعم از روستایی و فرعی) منطقه بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از راه‌های غرب مازندران گفت: با توجه به تامین ماشین آلات راهداری در منطقه، مدیریت بکارگیری از آن‌ها، مهم‌ترین اولویت کاری راهداران است.

به گزارش ایلنا از ساری، عباس آخوندی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به ارتفاع یک متر و ۷۰ سانتی متری برف در مناطق مختلف استان گفت: در درجه اول نجات جان انسان‌ها برای ما اهمیت دارد و در این زمینه اقدام به امدادرسانی به افراد در راه مانده و گرفتار در کولاک شده است.

وی ضمن اشاره به بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در مناطق غرب استان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای برف و با هماهنگی به عمل آمده ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از استان‌های معین(قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان) به مازندران ارسال شد.

آخوندی یادآور شد: با وجود امکانات و تجهیزات موجود، نیاز سخت افزاری برای بازگشایی راه‌ها وجود نداشته و تنها عامل در جهت تسریع در اجرای عملیات راهداری مدیریت بکارگیری از این امکانات و تجهیزات است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، وضعیت پیک بحران را پشت سر گذاشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد تا ۴۸ ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی(اعم از روستایی و فرعی) منطقه بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی از عملکرد به‌هنگام استاندار مازندران، معاونین و مدیران کل استان و همچنین مجموعه راه و شهرسازی قدردانی و خاطر نشان ساخت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و بکارگیری ۱۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری اقدام به برفروبی و یخ زدایی ۱۸۰ کیلومتر از راههای اصلی و شریانی غرب استان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز