خبرگزاری کار ایران

معاون رسانه و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اخلاص و اثرگذاری دو اصل مهم در رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۷۴

معاون رسانه و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه اخلاص و اثرگذاری از جایگاه ممتازی برخوردار است و باعث ماندگاری رسانه می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرشاد مهدی‌پور امروز چهارشنبه در چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و شهدای غزه، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در حوزه رسانه اخلاص و اثرگذاری از جایگاه ممتازی برخوردار است و اگر شهدای ما امروز در جهان ماندگار شدند به خاطر اهتمام به این دو اصل بود.

وی با بیان اینکه ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم، ادامه داد: شهدای رسانه کشور همانند شهید باغبانی تا آخرین لحظه در حال انجام وظیفه بودند و در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقبال مردمی نسبت به حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم و حاج قاسم سلیمانی شهید القدس یک الگوی برجسته و ممتاز است.

وی افزود: باید بدانیم که بنای کار شهدا بر اخلاص بود، آنها در حین کار رسانه‌ای به شهادت رسیدند و این برای ما اصل است.

مهدی‌پور ادامه داد: آگاهی و روشنگری که اکنون در سطح جهان ایجاد شده حاصل تلاش فعالان رسانه‌ای و آزادیخواهان جهان بر سر آرمان فلسطین است.

معاون رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری این رویدادها حرکت در مسیر حقیقت و الگوسازی برای جامعه رسانه‌ای کشور و جهان است.

چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه که مزین به حضور یک شهید گمنام بود امروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز