خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس‌ راه مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۸۷

رئیس پلیس‌راه مازندران از آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس‌راه مازندران از روز چهارشنبه با 75 گشت خودرویی پلیس در محورهای اصلی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: طرح زمستانی پلیس‌راه در چهار محور کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر از فردا چهارشنبه ۲۲ آذر تا روز‌های پایانی اسفند اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه در طرح زمستانی پلیس‌راه روزانه ۷۵ گشت خودرویی پلیس فعالیت خواهند داشت، هدف از اجرای این طرح را انضباط ترافیکی، ایمنی وسایل نقلیه، جلوگیری از بروز صدمات در زمان ریزش کوه و سقوط بهمن و در زمان بروز حوادث کمک به مصدومان و درراه ماندگان عنوان کرد.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به سرد شدن هوا لازم است رانندگان از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های کوهستانی و ییلاقی استان مازندران پرهیز کنند.

سرهنگ جهان تاب همچنین به طرح ویژه پلیس‌راه استان مازندران در برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش، اشاره کرد و افزود: این طرح برای وانت‌بارها و ناوگان باربری در حال اجراست و پس‌ازآن نوبت به خودرو‌های سواری می‌رسد.

وی بابیان اینکه طرح برخورد با خودرو‌های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش مخصوصاً وانت‌بارها چند روزی است در دستور کار تمامی جاده‌های استان مازندران قرارگرفته است، تأکید کرد: این طرح همچنان باقوت در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز