خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی مازندران اعلام کرد؛

تداوم ناپایداری هوای مازندران تا روز چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۷۸

سازمان هواشناسی مازندران با اعلام اینکه ناپایداری هوای مازندران تا روز چهارشنبه ادامه دارد، اعلام کرد: هوای زمستانی مازندران چهارشنبه صاف است.

سازمان هوا‌شناسی مازندران با اعلام اینکه ناپایداری هوای مازندران تا روز چهارشنبه ادامه دارد، اعلام کرد: هوای زمستانی مازندران چهارشنبه صاف است.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان هوا‌شناسی مازندران، وضعیت هوای مازندران در روز دوشنبه را نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش برف گزارش کرد. سازمان هوا‌شناسی مازندران وضعیت هوای مناطق مرکزی و شرقی را نیز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری با احتمال بارش پراکنده برف اعلام کرد.

این سازمان وضعیت دریا مازندران را مواج و سمت باد در مازندارن شمال‌شرقی تا غرب پیش بینی کرد و سرعت باد در مازندران چهار تا ۱۲ متر بر ثانیه است.

هوا‌شناسی مازندران اعلام کرد: ناپایداری هوای مازندران تا روز سه‌شنبه نیز تداوم دارد که در این روز در مناطق غربی استان شاهد هوای نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده برف هستیم.

هوا‌شناسی مازندران وضعیت هوای مازندران در مناطق مرکزی را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر پیش‌بینی کرد.

این سازمان وضعیت هوای مازندران در روز چهارشنبه را صاف تا نیمه ابری اعلام کرد.

در روز پنج‌شنبه نیز هوای مازندران صاف تا نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر، وزش باد و با احتمال بارش پراکنده همراه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز