خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی مازندران خبرداد:

بلده نور سردترین شهر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۹

بلده نور با دمای هوای ۱۶ درجه زیر صفر، سردترین شهر استان مازندران است. / بارش برف در غرب استان تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

نوربخش داداشی، مدیرکل هوا‌شناسی مازندران گفت: بر اساس آخرین آمار اندازه‌گیری بارش برف در استان، در شهرستان رامسر ۵۲سانتی‌متر برف باریده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به بارش ۴۷ سانتی‌متری برف در شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ‌در بابلسر ۲۰، آمل ۱۵، گلوگاه هشت و در شهرستان ساری شش میلی‌م‌تر بارش برف داشتیم.

داداشی با بیان اینکه بلده نور با دمای هوای ۱۶ درجه زیر صفر، سرد‌ترین شهر استان است، گفت: سیاه‌بیشه و آلاشت ۱۵ درجه زیر صفر و کجور با دمای هوای ۱۴ درجه زیر صفر در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در سراسر استان از موارد نادر است، افزود: ‌ در حال حاضر در سراسر استان بارش برف داریم که در برخی شهر‌ها با شدت بیشتر و در برخی نقاط هم به صورت پراکنده است.

مدیرکل هوا‌شناسی مازندران با بیان اینکه بارش برف در شهرستان ساری امروز ادامه دارد و فردا هم به صورت پراکنده در شهرستان ساری شاهد بارش برف خواهیم بود، تصریح کرد: از بعد از ظهر فردا بارش برف در مرکز استان قطع شده و در روز سه‌ شنبه ۱۵ بهمن‌ماه هوا صاف تا نیمه‌ ابری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در غرب استان تا روز چهارشنبه ادامه دارد، یادآور شد: بعد از ظهر چهارشنبه بارش برف در مناطق غربی استان به صورت پراکنده شده و قطع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز