خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛

پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای بابل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۴۲

پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان بابل به بهره‌برداری رسید. / با گازرسانی به این روستاها ۳ هزار و ۳۶۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

همزمان با آغار دهه فجر، پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان بابل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بابل، «محسن عرب مقصودی» در این مراسم و در جمع مردم روستای شهید آباد اظهار داشت: با گازرسانی به این روستا‌ها ۳ هزار و ۳۶۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به این ۱۳ روستا ۶۵ هزار و ۲۹۱ متر لوله گذاری انجام شده است.

عرب مقصودی اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستا‌ها را بیش از ۸۶ میلیارد ریال برشمرد و افزود: سرانه هر خانوار در این ۱۳ روستا ۲۶ میلیون ریال است.

وی در ادامه بیش از ۹۷ درصد خانوار شهری بابل را گازدار دانست و گفت: ۶ شهر از ۷ شهر بابل در حال حاضر گازدار است و گازرسانی به یک شهر باقی مانده در دست اجرا قرار دارد.

عرب مقصودی ۳۳۱ روستا از مجموع ۴۶۹ روستای بابل را قابل گازرسانی عنوان و خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۸۰ روستای بابل گازرسانی شده است و گازرسانی به ۱۱۲ زوستای دیگر بابل در دست اجرا قرار دارد.

گفتنی است در این روز مردم روستاهای مومن آباد، فیروز آباد، شوبکلا، یزدان آباد، قنبرزاده، صلح دار کلا، شهید آباد، گهرکنار، معلم کلا، کلاگر محله، پطرودپی، بزرودپی و شانه تراش از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز