خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی، الهی و مکتبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۴

مسئولان در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و نشر کتاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند. / اندیشه به واسطه کتاب و کتاب‌خوانی در انسان به وجود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از سطح پایین نشر کتاب در کشور، گفت: مسئولان در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و نشر کتاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش ایلنا از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی با گرامیداشت دهه فجر، گفت: جوانان امروزی انقلاب اسلامی فجرآفرینان دیگری از انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب سیاسی، نظامی و اقتصادی نبود، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی، الهی و مکتبی بود.

طبرسی یکی از راه‌های پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دانست و بیان داشت: مسئولان برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تلاش بیشتر از خود نشان دهند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ذات انسان ریشه در تفکر و اندیشه دارد، افزود: برای اینکه خداوند را بیشتر بشناسیم باید به سمت و سوی کتاب و ترویج کتاب‌خوانی حرکت کنیم.

طبرسی تصریح کرد: نزدیکی انسان با کتاب و کتب‌خوانی موجب شناسایی بهتر تاریخ می‌شود.

وی یکی از راه‌های عزت و نزدیکی به خداوند را آشنایی با کتاب و کتاب‌خوانی برشمرد و بیان کرد: اندیشه به واسطه کتاب و کتاب‌خوانی در انسان به وجود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه کتاب باید در سبد زندگی انسان وجود داشته باشد، افزود: عدم توجه به کتاب و کم‌خوانی کتاب با مکتب اسلامی سازگار نیست.

طبرسی با انتقاد از سطح پایین نشر کتاب در کشور، بیان داشت: مسئولان در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و نشر کتاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با انتقاد از نبود یک نمایشگاه متمرکز و دائمی در مرکز استان مازندران، گفت: بعضی از استان‌ها در راه پیشرفت و آبادانی از سرعت بالایی برخوردار هستند، اما استان مازندران در راه توسعه و آبادانی به کندی در حال حرکت است.

امام جمعه مرکز مازندران در پایان بر همکاری رسانه‌ها، آموزش و پرورش و دانشگاهیان در برگزاری نمایشگاه کتاب ساری تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نیزبا اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در مرکز استان مازندران ابراز امیدواری کرد و گفت: دهمین نمایشگاه کتاب باید در سطح استان مازندران از استقبال خوب مردم و علاقه‌مندان به کتاب برخوردار باشد.

علیرضا یونسی تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه استاندار مازندران تمام دستورالعمل‌ها را برای تمامی مدیران کل استان ارسال کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز