خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبرداد:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی در ایام دهه فجر در کمیته ورزش و جوانان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۲۷

همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی ویژه جوانان و امور فرهنگی در سطح شهرها و روستاهای استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی و برنامه‌هایی ویژه جوانان در ایام دهه فجر در کمیته ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد سعادتمند به تشکیل ستاد برگزاری دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: کمیته ورزش ستاد گرامیداشت دهه فجر در مازندران با عضویت سازمان‌های صدا و سیما، آموزش و پرورش، اداره کل تعاون، بسیج ورزشکاران، فرماندهی سپاه کربلا، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و شهرداری ساری جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ورزشی دهه فجر به ریاست این اداره کل تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و فعالیت کمیته ورزش و جوانان از یک ماه گذشته با تشکیل سه جلسه استانی و جلسات شهرستانی با سه محور ورزش، جوانان و فرهنگ آغاز شد.

سعادتمند خاطر نشان ساخت: این کمیته در ایام دهه فجر ۳۵ برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی پیش رو دارد که در تاریخ‌های مقرر انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به برگزاری ۴ افتتاحیه در این ایام افزود: علاوه بر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، دیگر ادارات عضو کمیته نیز با ارائه برنامه‌های مرتبط با جوانان و مسابقات ورزشی دستگاه مربوطه در این ایام و با هماهنگی امور ورزش اداره کل برگزار می‌کنند.

وی بیان داشت: بنا داریم همایش تجلیل از مازنی‌های حاضر در تیم ملی که امید‌های مسابقات آسیایی ما هستند را در تهران با حضور مقام عالی و معاونین وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، روسا و اعضای کمیته المپیک و همچنین سرمربیان تیم‌های ملی برگزار کنیم.

سعادتمند تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سعی داریم این همایش با کیفیت خاص و با برنامه‌های بسیار خوب با حضور مسئولین بی‌نظیر برگزار شود.

وی همچنین به تعدادی از دیگر برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستا‌ها و شهرستانهای استان مازندران توسط هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی، برگزاری نمایشگاه کتاب، غبار روبی مزار شهدا و بازدید از خانواده‌های شهدا انقلاب اسلامی قسمتی از برنامه‌های این ستاد به مناسبت دهه مبارک فجر و ورزش صبحگاهی همکاران در فضای اداره کل ورزش و جوانان مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز