خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۴ پروژه آبرسانی روستایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۷

با بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی روستایی در دهه مبارک فجر بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار ۱۹ روستای استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل آبفار مازندران گفت: با بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی روستایی در دهه مبارک فجر بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار ۱۹ روستای استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مجید عبدالهی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: ۴ پروژه آبرسانی روستایی شامل فاز اول مجتمع سنگ کتی قائمشهر، مجتمع آبرسانی اتوسوادکوه، مجتمع آبرسانی لاله آباد بابل و سایت آبرسانی آهنگر کلا آمل با اعتباری بالغ بر ۶۲ هزار و ۲۹۷ میلیون ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه‌ها گفت: برای بهره برداری از این ۴ پروژه ۷۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، حفر ۳ حلقه چاه عمیق، احداث۸ واحد ایستگاه پمپاژ، ساخت ۵ باب مخزن ذخیره زمینی و هوایی، نصب و راه اندازی اتاقک کلرزنی و دیزل ژنراتور و نصب اولین سیستم REDO(تصفیه آب با نمک طعام) در مازندران اجرا شده است.

مدیر عامل آبفار مازندران افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار ۱۹ روستای سنگ کتی، آسیابسر، شاهکلا، سعیدکاشی، پایین رستم و بالارستم ولوند، اوجی تلار، استرآبادمحله و آهنگر کلای قائمشهر، اتو، پیرنعیم، سی پی و کچید سوادکوه، ارچی، قادیکلا، تلیکران و کتی سر بابل و آهنگر کلای هراز پی آمل از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز