خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری در بازدید از سازمان آتش نشانی:

برای مقابله با هر حادثه‌ای باید مجهز و آماده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۷۴

مهدی عبوری با حضور در سازمان آتش نشانی شهرداری ساری تاکید کرد: این سازمان باید به گونه‌ای آماده و مجهز باشد که مردم در مواجهه با هر حادثه‌ای بتوانند به آن تکیه کنند.

مهدی عبوری شامگاه گذشته با حضور در سازمان آتش نشانی شهرداری ساری تاکید کرد: این سازمان باید به گونه‌ای آماده و مجهز باشد که مردم در مواجهه با هر حادثه‌ای بتوانند به آن تکیه کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی عبوری در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت وظایفی که ماموران سازمان آتش نشانی بر عهده دارند تاکید کرد: آمادگی روحی و فکری یک آتش نشان‌‌ همان اندازه اهمیت دارد که آمادگی جسمی او، بنابراین باید برای هر آتش نشانی یک فضای روحی و فکری خوب و مناسب ایجاد کرد تا در ماموریت‌های خود که‌گاه باید تصمیمات لحظه‌ای بگیرد از آمادگی لازم برخوردار باشد.

وی همچنین ضرورت تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی را به آخرین و جدید‌ترین امکانات و ابزار آلات مورد نیاز یک ضرورت حتمی خواند و افزود: اگرچه سازمان آتش نشانی شهرداری ساری در استان مجهز‌ترین و آماده‌ترین سازمان‌ها می‌باشد اما ما آتش نشانی ساری را باید تا آنجا مجهز کنیم که شانه به شانه پیشرفته‌ترین سازمان‌های کشور باشد.

این گزارش حاکی‌ست در ادامه این بازدید پس از ارائه گزارشی از سوی حسن سیدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ساری، عبوری درخواست کردتا این سازمان کلیه نیازهای خود را اعلام کند تا شهرداری در اسرع وقت در جهت رفع آن نیاز‌ها اقدام لازم را به عمل آورد.

شایان ذکر است در پی این بازدید شهردار ساری طی نشستی با مسئولان ۵ ایستگاه آتش نشانی در سخنانی اهمیت ماموریت‌های این سازمان را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم آماده بودن مداوم و مستمر آن تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز