خبرگزاری کار ایران

در ایام‌الله دهه فجر صورت می گیرد؛

افتتاح ۳ مرکز درمانی تخصصی هلال احمر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۴

سه مرکز درمانی تخصصی در شهرستان‌های بابل، بهشهر و تنکابن نیز به زودی و همزمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر مازندران با حضور مهدی ولی‌پور مدیرعامل و روسای شعب هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این مراسم با تاکید بر ضرورت اهتمام به خدمت‌رسانی بی‌منت و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت‌های امدادی گفت: برنامه‌های اجرایی طرح نوروزی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد.

ولی‌پور ادامه داد: به همین منظور ستادی هم با مسئولیت و وظایف مشخص در جمعیت استان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه همه معاونت‌ها و شعب باید نسبت به برنامه‌ریزی موثر و هدفمند جهت اجرای دقیق برنامه‌های طرح نوروزی اقدام کنند، گفت: استان مازندران به عنوان یکی از مهمترین استان‌های گردشگرپذیر همه ساله به ویژه در ایام نوروز میزبان میلیون‌ها میهمان نوروزی است که ارائه خدمات امدادی مورد نیاز مسافران از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر استان است.

ولی‌پور افزود: در سال‌جاری ۱۷ پروژه امدادی و عمرانی شامل هفت پایگاه، پنج انبار امدادی، سه مرکز درمان تخصصی و همچنین پروژه توسعه مرکز جامع توانبخشی در دستور کار هلال احمر استان قرار داشت که از این پروژه‌ها شش پروژه شامل پایگاه امداد جاده‌ای نیالا، ساختمان پایگاه امداد دریایی رامسر، انبار امدادی سوادکوه، کلینیک کاردرمانی مرکز توانبخشی در قایمشهر، مرکز نگهداری سگ‌های تجسس در ساری در ماه‌های گذشته افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: پروژه‌های پایگاه امداد و نجات کجور، بلده، پاسند، پایگاه امداد هوایی و انبار امدادی شهرستان‌های بابل، بندپی، مرکز استان و رامسر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: سه مرکز درمانی تخصصی نیز در شهرستان‌های بابل، بهشهر و تنکابن نیز به زودی و همزمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز