خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۷

باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر اهداف تشکیل انقلاب و نقش برجسته امام خمینی(ره) برای همه مردم بازگو شود.

معاون فرماندار بابلسر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره) به نسل جوان است

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن پور گفت: باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب باید کیفیت لازم را داشته باشندافزود: شایسته است همه مردم در تبیین عوامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی و عوامل موثر در شکست دشمن تلاش کنند.

جانشین ستاد گرامیداشت سی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر بر مشارکت دادن بیشتر مردم در جشن‌های دهه‌فجر و مردمی‌تر کردن آنها تاکید کرد و گفت: باید اجازه دهیم که مردم در برگزاری این آیین‌ها به صورت خودجوش وارد صحنه شوند.

معاون فرماندار بابلسر اینکه تاریخ انقلاب باید برای نسل جوان تحلیل شود، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره) به نسل جوان است.

محسن پورتصریح کرد: دهه فجر موسم شادی و پیروزی مردم ایران است و باید رویکرد مفرح و مردمی آن مد نظر قرار گیرد تا در جذب بیشتر جوانان موثر باشد.

وی یکی از اهداف برگزاری برنامه های دهه فجر را انتقال شرایط گذشته کشور و برکات انقلاب عنوان کرد و گفت: در این ایام ما به عنوان کارگزاران نظام گزارش فعالیت های انجام شده را برای ارزیابی به ولی نعمتان خود که مردم هستند ارائه می دهیم و برنامه‌های این ایام باید با شکوهتر از گذشته برگزار شده و زمینه حضور حداکثری مردم در این آیین‌ها فراهم شود.

معاون فرماندار بابلسر خاطر نشان کرد: باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر اهداف تشکیل انقلاب و نقش برجسته امام خمینی(ره) برای همه مردم بازگو شود.

این مقام مسئول دیدار مسئولان ادارات با ائمه جمعه، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت مسئولان و کارکنان ادارات در نماز جمعه را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال شهرستان بابلسر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز