خبرگزاری کار ایران

شاگردان رحمتی در گام نخست در خانه متوقف شدند/وطنی، گران‌ترین ورزشگاه هفته نخست لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۲۸

امتیازات بازی در نخستین بازی لیگ بیست و سوم در وطنی تقسیم شد و سهم هر تیم یک امتیاز بود.

به گزارش ایلنا، هفته نخست لیگ برتر امروز با چند بازی آغاز شد و تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان پیکانی‌ها بود. 

تیم فوتبال نساجی مازندران که یکی از نمایندگان ایران در بازی های آسیایی است با رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، محمود قائد رحمتی، علی داوران، موسوی، امیرمحمد هوشمند، محمد احسان حسینی، احسان جمشیدی و محمدرضا عباسی، با هدایت مهدی رحمتی پا به میدان گذاشت. 

ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، منصور باقری، علی زارع، سامان نریمان جهان، رضا غندی‌پور، جواد آزاده و ابراهیم صالحی یازده بازیکنی بودند که برای حسین خطیبی به میدان رفتند. 

گرانی نرخ بلیط این بازی نسبت به فصل گذشته و همینطور سایر بازیهای امروز سبب شد تا صندلی نیمی از ورزشگاه خالی بماند و ۱۰۰ هزار تومان شدن بلیط نیمی از هواداران را پشت دربهای بسته نگه داشت. 

ببرهای مازندران در بازی امروز با پیراهن قرمز به زمین آمدند و تیم پیکان یکدست آبی آسمانی پوشیدند. 

بازی به صورت متعادل در نیمه زمین دنبال می شد تا اینکه پیکانی ها توانستند از معدود موقعیت های خود استفاده کنند و امیر طاهر در دقیقه ۳۰ بازی نخستین گل لیگ بیست و سوم را به ثمر رساند و تیم پیکان را یک بر صفر پیش افتاد. 

بازی در نیمه نخست با تک گل پیکانی ها به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان مهدی رحمتی به هر دری زدند تا بتواند بازی را به تساوی بکشند و بالاخره وحید محمد زاده در دقیقه ۸۳ توانست گل مساوی را وارد دروازه پیکان کنند. 

شاگردان رحمتی در دقایق آخر به شدت حملات خود به سوی دروازه حریف افزودند ولی هرچه زدند به در بسته خوردند. 

به گزارش ایلنا، امتیازات بازی در نخستین بازی لیگ بیست بیست و سوم در وطنی تقسیم شد و سهم هر تیم یک امتیاز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز