خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) مازندران:

مددجویان بانک‌ها معوقه‌ بانکی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۸۴۸

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) مازندران با اعلام اینکه در چهار ماهه امسال ۶ و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد، گفت: مددجویان کمیته امداد معوقه‌ای در بانک‌ها ندارند.

به گزارش ایلنا، میثم معافی امروز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در شبکه احسان و نیکوکاری رتبه یک تا سوم کشور را دارد.

وی با بیان اینکه در بخش مشارکت مردمی در عید قربان ۱۰۰ درصد رشد داشتیم، افزود: ۵۵ درصد برنامه‌های کمیته امداد طی چند ماه اخیر به پایان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) مازندران در خصوص عملکرد اشتغال کمیته امداد مازندران گفت: به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت با مشارکت خیران این نهاد، چند دستگاه تبلت به مبلغ ۸ میلیارد تومان برای دانش‌آموزان مددجو تحویل داده شده است.

وی مسکن، اشتغال و ازدواج را از ماموریت‌های مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: طی سه سال اخیر ۵۰ هزار فرصت شغلی و دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

معافی افزود: امسال نیز هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با تاکید بر مهارت‌اموزی، فقر مهارت را مهم‌ترین مشکل امروز جامعه دانست و گفت: همه باید برای از بین بردن این مانع تلاش کنیم.

وی ساخت ۸۴ مسکن مددجویی را از دیگر برنامه‌های این نهاد حمایتی در سال جاری عنوان کرد و افزود: تفاهم‌‌نامه ساخت مسکن روستایی بین کمیته امداد با بنیاد مسکن و بسیج سازندگی منعقد شد.

 معافی از پرداخت ۸ میلیارد تومان« قرض ماندگار» به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

وی با اعلام اینکه ۵۳۰ خانوار با ۱۴۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ۵۶ درصد از این میزان در روستاها و ۴۳ درصد در شهرها ساکن هستند، افزود: ماهیانه ۶۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

معافی با اعلام اینکه در چهار ماهه امسال ۶ و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد که بیشترین این تسهیلات با ۲۲ میلیارد تومان مربوط بانک مهر بوده است.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد معوقه‌ای در بانک‌ها ندارند، گفت: به اذعان مدیران بانک‌ها مددجویان کمیته امداد استان هیچ‌گونه معوقه‌ای در بانک‌ها ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز