خبرگزاری کار ایران

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

برنج مازندران آلوده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۰

بر اساس آزمایشهای صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، برنجهای مازندران آلوده نیستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اساس آزمایشهای صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، برنجهای مازندران آلوده نیستند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدآزادبخت با اعلام خبر بالا، افزود: در پی درج خبری مربوط به آلودگی برنجهای مازندران، این دانشگاه از برنج مذکور و برنج های مشابه در استان نمونه برداری به عمل آورد.

وی، تصریح کرد: آزمایشهای لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با بیان اینکه نتایج این آزمایشها، طی نامه ای به سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و تمامی شبکه های بهداشت و درمان اعلام شد، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو نیز به استناد نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قابل مصرف بودن برند برنج مذکور را به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

دکتر آزادبخت، ضمن تکذیب خبر منسوب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آلودگی ۵ نوع برنج مازندران، تصریح کرد: تا کنون چنین نامه ای از سوی وزارت بهداشت صادر نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز