خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی موسسه آبشار عاطفه‌ها آمل خبرداد:

کمک ۴۹۳ میلیون تومانی آبشار عاطفه‌ها به نیازمندان آملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۶

در ۹ ماهه سال‌جاری ۴۹۳ میلیون تومان از سوی موسسه آبشار عاطفه‌ها به نیازمندان آملی کمک‌رسانی شد.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری ۴۹۳ میلیون تومان از سوی موسسه آبشار عاطفه‌ها به نیازمندان آملی کمک‌رسانی شد.

به گزارش ایلنا از آمل، حسین رمضانی در جلسه شورای هماهنگی سازمان مردم نهاد این شهرستان با بیان اینکه موسسه آبشار عاطفه‌ها فعالیت خود را ۱۱ سال پیش در مشهد آغاز کرده است، یادآور شد: شهرستان آمل مجوز این موسسه را در سال ۸۸ دریافت و از آن سال تاکنون در بخش درمانی، فرهنگی، اجتماعی، ایجاد شغل، هزینه کمک تحصیلی به صورت نقدی و غیرنقدی به فعالیت می‌پردازد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۳هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش این موسسه هستند، اذعان داشت: طی ۹ ماهه سال‌جاری موسسه آبشار عاطفه‌های آمل ۴۹۳ میلیون تومان در بخش درمانی، سبد کالا، جهیزیه به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده است.

رمضانی تصریح کرد: در این ۹ماهه از سوی موسسه و خیرین ۴۲۷ جهیزیه به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل با بیان اینکه کلیه کمک‌های این موسسه از سوی مردم و خیرین صورت می‌گیرد، ابراز داشت: این موسسه با توجه به مرکزیت آن در مشهد برای درمان بیماران با دو بیمارستان این استان مشارکت دارد.

وی با تاکید براینکه تاکنون هیچ کمکی از سوی خیرین خارج از کشور به این موسسه نشده است، اظهار داشت: در صورت این کمک‌رسانی به دفتر مرکزی گزارش و کلیه حساب‌ها به این دفتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

رمضانی در پایان خواستار ارائه صندوق خیرات به خانواده‌ها جهت کمک‌رسانی به این موسسه از سوی فرمانداری ویژه شهرستان آمل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز