خبرگزاری کار ایران

طی دو سال اخیر؛

۴۰۰کیلومتر راه روستایی مازندران آسفالت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۴

در دو سال گذشته قریب به ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان مازندران آسفالت شده است.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در دو سال گذشته قریب به ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان آسفالت شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، سهراب طور صبح امروز در جلسه بررسی آسفالت راه‌های روستایی شهرستان آمل افزود: در این بخش مازندران رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه تا اواخر دی ماه مردم می‌توانند درخواست‌های خود برای آسفالت راه‌های روستایی را ارائه دهند، یادآور شد: اداره کل به دنبال استفاده از فرصت‌هایی برای ارائه خدمات به مردم است.

طور با تاکید بر اینکه روستاهایی که درخواست آسفالت دارند باید با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه کنند، یادآور شد: در این طرح روستاها باید ۵۰ درصد هزینه آسفالت را تقبل کنند.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در این خودیاری روستاها ابتدا ۲۵ درصد مبلغ را واریز می‌کنند، افزود: مابقی ۵۰درصد توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به صورت توافقی دریافت می‌شود.

طور آمل برای رسیدن به شاخص کشوری آسفالت نیاز به ۶۳ کیلومتر راه روستایی جدید دارد، تصریح کرد: این میزان آسفالت ۱۵ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اعلام اینکه ۱۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به روکش آسفالت دارد، یادآور شد: این میزان راه روستایی برای آسفالت شدن نیاز به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دارد.

این مسئول تاکید کرد: ۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی آمل که پرتردد به شمار می‌روند نیاز به روکش آسفالت با اعتبار شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز