خبرگزاری کار ایران

در آستانه سی و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

آغاز به‌کار ستاد کارگری دهه مبارک فجر مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۹

بهره برداری از فرصت ها و ظرفیت های مراسم دهه فجردر راستای تقویت آرمان ها واهداف انقلاب اسلامی و فراهم ساختن زمینه های لازم به منظور ماندگارکردن آیین های گرامیداشت دهه مبارک فجر به عنوان جشن عید انقلاب اسلامی از اهداف مهم ستاد کارگری است.

اولین جلسه ستادکارگری بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور اعضای این ستاد در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس ستاد کارگری دهه مبارک فجر با تاکید بر اینکه باید در برنامه ریزی و اجراء مراسم دهه مبارک فجر کوشا بود گفت: به منظور تبین نقش ارزنده ارزشمند اقشار جامعه کار و تولید در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه‌های حضور و مشارکت فعال این بخش مهم و تاثیر گذار در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته کارگری با هداف و برنامه‌های مشخص تشکیل شود.

بابایی کارنامی با برشمردن وظایف ستاد کارگری دهه فجر گفت: بهره برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مراسم دهه فجر در راستای تقویت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و فراهم ساختن زمینه‌های لازم به منظور ماندگارکردن آیین‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر به عنوان جشن عید انقلاب اسلامی از اهداف مهم ستاد کارگری است.

رئیس ستاد کارگری دهه مبارک فجر افزود: توسعه ستادهای مردمی و صنفی دهه فجر انقلاب اسلامی به‌ویژه در کانون‌ها و تشکل‌های موثر کارخانجات و تعاونی‌ها یکی دیگر از اهداف این ستاد است که باید با حضور مستمر و مشارکت تقویت شود.

گفتنی‌ست افتتاح پروژه‌های تعاونی و نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات تعاونی‌های استان و برگزاری همایش‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و چاپ ویژه نامه این ایام از اهم برنامه‌های ستادکارگری بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مازندران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز