خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبر داد:

راه‌اندازی دبیرخانه حمایت از سرمایه‌گذاران در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۱

با راه‌اندازی این دبیرخانه مشکلات احتمالی که ممکن است در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود در دبیرخانه مطرح و نسبت به رفع آن تلاش می‌شود.

فرماندار بابلسر گفت: دبیرخانه حمایت از سرمایه‌گذاران در فرمانداری بابلسر راه‌اندازی شده است

به گزارش ایلنا از بابلسر، سیدکریم سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرمایه را به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه یافتگی کشور‌ها دانست و اظهار داشت: سرمایه می‌تواند سبب تحرک بخش تولید شده که افزایش تولید نیز سبب رشد تجارت، بهبود سطح زندگی مردم و توسعه اقتصادی می‌شود.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه حمایت از سرمایه‌گذاران در فرمانداری شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: شهرستان بابلسر دارای ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذار است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: با راه‌اندازی این دبیرخانه مشکلات احتمالی که ممکن است در مسیر سرمایه‌گذاری در این شهرستان برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود در دبیرخانه مطرح و نسبت به رفع آن تلاش می‌شود.

سجادی با اشاره به فصل سرما و با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌های دولتی و واحدهای تولیدی این شهرستان دوگانه‌سوز هستند عنوان کرد: ادارات و بخش‌های خصوصی آمادگی راه اندازی سوخت دوم را داشته باشند باشد تا با اعلام هشدار مدیریت بحران از سوخت دوم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش عمومی مقابله با بحران امری ضروری است تصریح کرد: عدم آمادگی برای مواجه با بحران سبب افزایش بحران می‌شود و این افزایش نیز سبب خسارت سنگینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز