خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛

بهره‌مندی ۵۴۰۰ نشتارودی از آب شرب بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۶۶

همزمان با دهه مبارک فجر و با صرف ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، ۵۴۰۰ خانوار نشتارودی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه تنکابن گفت: پنج هزار و ۴۰۰ خانوار نشتارودی از آب شرب بهداشتی سالم برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، کمال الدین گودرزی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و با صرف ۱۱ میلیارد ریال اعتبار، ۵۴۰۰ خانوار نشتارودی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: در ایام دهه فجر، یک حلقه چاه با آبدهی ۴۰ لیتر در ثانیه، اجرای خط انتقال بطول ۴۰۰ متر با لوله پلی اتیلن و به قطر ۲۵۰ میلی متر، احداثخط انتقال نیرو به قدرت ۵۰ کیلووات و به طول یکصد متر و اطاقک چاه به مساحت ۳۰ متر مربع در نشتارود به بهره برداری می‌رسد.

گودرزی بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف و ۲۴۰۰ خانوار نشتارودی از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: خط انتقال و شبکه توزیع اصلی به قطر ۴۰۰ میلی متر و به طول هزار و ۵۰۰ متر در نشتارود به بهره برداری می‌رسد که برای این پروژه ۶ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده و ۳ هزار خانوار این شهر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز