خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

حمل ‌و نقل دریایی مازندران توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۹۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مراودات با کشور روسیه و کشورهای حاشیه خزر گفت: ضرورت توسعه آن ارتباط دریایی، هوایی، ریلی و زمینی است و طبق توافق‌های صورت گرفته بنا است حمل ونقل دریایی در استان توسعه داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سیدصولت مرتضوی عصر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری هدف از سفر به استان مازندران را بررسی و حل برخی از مشکلات عنوان کرد و گفت: وزارت تعاون، کار و تعاون اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله، تعاون، کار و رفاه موظف است تا رفاه اجتماعی را با ایجاد زیرساخت‌های مناسب فراهم کند.

وی به تولیدات کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری اشاره کرد و افزود: این کارخانه تامین مواد دارویی آنتی بیوتیک قرار است به ظرفیت اسمی ۱۰۰۰ تن برسد البته در سنوات گذشته نیز بهره‌وری آن افزایش داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:اقدامات و پیشرفت‌های شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران را  با اهمیت تولید و قطع وابستگی به خارج ، پیشرو در صنعت دارویی کشور است.

وی افزود: قرار شد طرح جدید تهیه و پس از تائید استانداری در ستاد وزارتخانه بررسی شود.

مرتضوی گفت: قرار شد طرح توسعه کارخانه آنتی‌بیوتیک  تهیه و ارائه شود و در زمینه احداث مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز سازمان تأمین اجتماعی نیز برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

وی به مراودات با کشور روسیه و کشورهای حاشیه خزر وگفت: ضرورت توسعه آن ارتباط دریایی، هوایی، ریلی و زمینی است و طبق توافق‌های صورت گرفته بنا است حمل ونقل دریایی در استان توسعه داده شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت کشتیرانی وابسته به وزارت تعاون تصمیم گرفت ناوگان دریایی را افزایش دهد و در این راستا چند فروند کشتی خریداری که به زودی اضافه می‌شود و علاوه براین چهار فروند کشتی نیز توسط دانش‌بنیان تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز