خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آمل خبرداد:

اجرای طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۵

منظور مبارزه با جرائم و ایجاد فضای ناامن برای بزهکاران و ارتقا احساس امنیت شهروندان، طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آمل گفت: به منظور مبارزه با جرائم و ایجاد فضای ناامن برای بزهکاران و ارتقا احساس امنیت شهروندان، طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ محمدصادق پهلوان ظهر امروز در گفت‌ و گو با ایلنا با بیان اینکه اجرای این طرح عملیاتی با طی یکسری اطلاعاتی و عملیاتی و هماهنگی مقام قضایی از روزهای قبل در نقاط آلوده آغاز شده است، افزود: در این عملیات ۲۱متهم به سرقت، موادمخدر و محکومان فراری دستگیر و مقادیری زیاد سلاح شکاری غیرمجاز و سرد به همراه ۱۹۰ گرم تریاک، ۱۳ گرم حشیش، ۱۲۱ گرم شیشه و ۴ حقه پایپ کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: در مراحل اجرای طرح شهروندان از اقدامات پلیس در شناسایی و جمع‌آوری اراذل و اوباش و معتادان تابلو و پاکسازی نقاط آلوده قدردانی کردند.

پهلوان در ادامه از کشف چهار کیلوگرم تریاک از سه عامل افیونی در شهرستان آمل خبرداد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرماندهی نیروی انتظامی آمل با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، مرد و دو زن متهم به موادمخدر را دستگیر کنند، ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان «س - م، س - ح و م - ب» و نحوه فعالیت آنان ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از چهار کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز