خبرگزاری کار ایران

جزئیات تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: شنبه (۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل است.

به گزارش ایلنا، امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت:  شنبه (۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل است. 

امید محبی تصریح کرد: نظر به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم شریف استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران به استانداران، حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای نهادهای عمومی، خدماتی و امداد رسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود. 

او گفت:بمنظور پرهیز از اخلال در نظم مراکز آموزشی و دانشگاهی و همچنین جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی های احتمالی، ساعت برگزاری آزمون های نهایی در پایه دوازدهم و سایر امتحانات هماهنگ کشوری در ساعت های مقرر قبلی برگزار خواهد شد اما مدارس برای سایر مقاطع تحصیلی در روز موصوف تعطیل می باشد. 

او همچنین اعلام کرد: بانک های استان در ۲۴ دی ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ باز هستند و به ارایه خدمات به مردم می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز