خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه خواهران علمیه مازندران خبرداد:

فعالیت ۸۰۰ مبلغ زن در آموزشگاه‌های فرهنگی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۰

مدیر حوزه خواهران علمیه مازندران از فعالیت ۸۰۰ مبلغ زن در آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های درس و تحقیق این استان خبرداد.

ایلنا: مدیر حوزه خواهران علمیه مازندران از فعالیت ۸۰۰ مبلغ زن در آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های درس و تحقیق این استان خبرداد.

به گزارش " ایلنا " از آمل، حجت‌الاسلام " علی غفاری " عصر امروز، شنبه در اولین نشست پژوهشی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران مازندران در سالن اجتماعات ولی‌عصر(عج) آمل با بیان اینکه امروزه بخش عظیمی از ‌ فرزندان ما در دام شبهات افتاده و از دست ما رفته‌اند، یادآور شد: در این راستا قبل از اینکه فرزندان اسلام زیر تیر این شبهات قرار گیرند، باید حوزه‌ها بسترهای لازم را برای مقابله با این شبهات فراهم کنند.

وی با تاکید براینکه امروزه یک عالم دینی باید عالم زاهد باشد، اظهار داشت: طبق گفته‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری حوزه‌ها به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی و مهمتر عرشه‌نشین پژوهش، علم و دانش هستند.

" غفاری " با اعلام اینکه مردم از ما دیگر به دنبال مطالبات ارزشی نیستند، اذعان داشت: حوزه‌ها باید این مطالبات و ارزش‌های اسلامی را در اختیار مردم قرار دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بسترهای لازم باید از حوزه‌ها در بین مردم فراهم شود، ابراز داشت: حوزه علمیه خواهران در کنار حوزه برادران چندین سال در این استان شکل گرفته است.

وی از فعالیت ۳۰ حوزه خواهران در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دو استان گلستان و مازندران خبرداد و گفت: در مازندران ۲۰ حوزه خواهران فعالیت دارد که سه هزار طلبه آموزش می‌بینند.

غفاری با اشاره به اینکه امسال ۸۰۰ مبلغه در آموزشگاه‌های فرهنگی مشغول تدریس هستند، تصریح کرد: از سال ۸۳ تاکنون دو هزار تحقیق و پایان‌نامه سطح۲ و سه پایان‌نامه در سطح ۳ در این استان دفاع شده و هم‌اکنون ۶۰ پایان‌نامه در سطح ۳ دیگر نیز در مرحله تدوین ونگارش است.

مدیر حوزه خواهران علمیه مازندران با اعلام اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش هنوز پاسخگوی نیازهای استان نیست، ابراز داشت: در این امر از مسئولان نظام انتظار می‌رود در زمان تخصیص بودجه به بی‌توقع‌ترین، باانگیزه‌ترین و وفادارترین قشر نظام یعنی طلبه‌ها توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز