خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آتیه سازان حافظ کشور اعلام کرد؛

مازندران‌پایلوت اجرای اپلیکیشن بیمه آتیه سازان حافظ /پرداخت معوقات بیمه در ۲ هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۱۸

معاون شرکت آتیه سازان حافظ کشور گفت:اپلیکیشن بیمه آتیه سازان حافظ در مازندران رونمایی شد و همه بیمه شدگان آتیه سازان حافظ در کشور می توانند از خدمات غیر حضوری این بیمه در اپلیکیشن بهره مند شوند.

امیر علیجانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به ضرورت در تغییر و نحوه خدمات رسانی به افراد مبنی بر عدم خدمات رسانی مناسب، با بررسی های انجام شده این نارضایتی ها ناشی از محدودیت منابع و اصلاح برآیندها بود که در اصلاح برآیندها، توسعه فن آوری و تسهیل در ارائه خدمت به بیمه شدگان در دستور کار قرار گرفت و اپلیکیشن آتیه سازان طراحی و در مازندران رونمایی شد.

به گفته معاون آتیه سازان کشور در سال گذشته  ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و خانواده تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بودند و امسال هم پیش بینی می شود که  ۴ میلیون و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و خانواده از خدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ استفاده کنند.

وی گفت: اکنون و در سال‌های پساکرونا سبب شد تا شاهد انباشتی از خدمات باشیم و به نوعی در سال‌های پساکرونا شاهد افزایش چشم گیر هزینه های مردم بودیم و همچنین محدودیت قدرت خرید موجب شد تا شاهد بهم ریختگی در منابع و مصارف باشیم که جامعه کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی هم از این موارد مستثنی نبودند.

وی افزود: تا ۲ هفته آینده تمام‌معوقات در حساب مردم و افراد تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت می شود و ظرف یکسال آینده شاهد  معوقات  پر هزینه درمان نخواهیم بود.

علیجانی از پرداخت یک‌روزه هزینه های درمانی تا سقف ۵۰۰ هزار تومان  در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: یکی از برنامه های اصلی شرکت افزایش سرعت پرداختی های درمانی افراد تحت پوشش به منظور رضایت مندی بیشتر مشتریان بوده است و این مهم دستور کارقراردارد تا همچون گذشته این مورد در دستور کار قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز