خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور:

دانشگاه فرهنگیان باید کانون حیات طیبه تبدیل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۹۳

یکی از اقضائات دانشگاه فرهنگیان، تربیت و باورمندی نسل جدید معلمان به مبادی و مبانی سند تحول و فلسفه تربیت رسمی نظام تعلیم و تربیت است.

وظیفه دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی است که بسترسازی کنند برای برخورداری دانش آموزان از حیات طیبه.

به گزارش ایلنا از ساری، محمود مهرمحمدی در جلسه شورای معاونین این اداره کل با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نسبت به دانشگاه فرهنگیان، گفت: همزمانی تاسیس دانشگاه فرهنگیان با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تکلیف این دانشگاه را سنگین‌تر کرده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دُردانه دانشگاه‌های کشور است، افزود: یکی از اقضائات دانشگاه فرهنگیان، تربیت و باورمندی نسل جدید معلمان به مبادی و مبانی سند تحول و فلسفه تربیت رسمی نظام تعلیم و تربیت است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان باید کانون حیات طیبه باشد، تصریح کرد: وظیفه این دانشگاه تربیت معلمانی است که بسترسازی کنند برای برخورداری دانش آموزان از حیات طیبه.

مهرمحمدی با اشاره به اینکه تکلیف‌های گسترده‌ای برای اجرای برنامه‌های تربیتی بر عهده دانشگاه فرهنگیان است، گفت: کالبد و روح این دانشکاه باید مروج «حیات طیبه» شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان این نکته که نگاه ما به مقوله آموزش و پرورش، نگاهی تربیتی است، اظهار داشت: تربیت مساوی با هویت است و به معنای بالا بودن سطح دانش نیست، لذا روش‌های ما در دانشگاه فرهنگیان باید با نگاه هویتی ما همسو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز