خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز اجرای طرح فرهنگ کارت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۳۰

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آغاز اجرای طرح فرهنگ کارت در مازندران خبرداد. / طرح فرهنگ کارت به صورت پایلوت در تهران و مازندران آغاز شد.

تمام فرهنگیان عضو صندوق می‌توانند از اول اسفند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی قاسمی در جلسه توجیهی اجرای طرح فرهنگ کارت که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار داشت: ۴۲ هزار فرهنگی در دستگاه تعلیم و تربیت مازندران مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: از این تعداد بیش از ۷۰ درصد از فرهنگیان استان، عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌هایی که مازندران از آن برخوردار است، خطاب به مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: ما علاقه‌مندیم تا مازندران آغازگر طرح و برنامه‌های کلان این صندوق باشد.

قاسمی با بیان اینکه مطابق متن اساسنامه قرار شد بخشی از سرمایه‌گذاری توسط فرهنگیان و پنج درصد از آن توسط دولت انجام شود، بیان داشت: دولت نسبت به پرداخت حق سهم خود علاقه‌ای نشان نداد.

این مسئول با تاکید بر همراهی و حمایت دولت تدبیر و امید از صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، گفت: به دلیل عدم توجه، از ظرفیت‌های این صندوق استفاده نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: طرح فرهنگ کارت به صورت پایلوت در تهران و مازندران آغاز شد و تمام فرهنگیان عضو صندوق می‌توانند از اول اسفند از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز