خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران:

طرح جامع گردشگری در مازندران کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۵۷

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران بابیان اینکه طرح جامع گردشگری در استان کلید خورده است، ادامه داد: در فاز اول این طرح در منطقه دو هزار تنکابن و هزارجریب نکا اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، صادق برزگر  در همایش روز جهانی گردشگری با تاکید بر اینکه گردشگری مازندران مستلزم خرد جمعی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه این صنعت بهره‌گیری کرد، گفت: به دنبال اندیشه نو در جهت توسعه مطلوب در حوزه گردشگری باشیم.

وی به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری در استان مازندران اشاره و گردشگری طبیعت، مزرعه و سلامت را از جمله گردشگری های مهم در استان معرفی کرد و افزود: این استان دارای ۱۲۶۰ بقعه و امام‌زاده است که می‌تواند در گردشگری مذهبی نقش ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت:رویکرد گردشگری سنتی نمی‌تواند پاسخگو باشد و باید به سمت تفکر و رویکردهای نوین برای رسیدن به توسعه مطلوب تلاش کنیم.

وی افزود: برقراری پرواز ساری - استانبول، ساخت کشتی‌های تفریحی و جذب سرمایه گذاری خارجی از جمله برنامه‌هایی است که در این سازمان هدف‌گذاری شده است.

برزگر خواهرخواندگی بهشهر و اصفهان از دیگر  از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و گفت:  تلاش داریم به سمت برند سازی محصولات و خدمات گردشگری برویم.

وی بابیان اینکه طرح جامع گردشگری در استان کلید خورده است، ادامه داد: در فاز اول این طرح در منطقه دو هزار تنکابن و هزارجریب نکا اجرایی شده است.

برزگر جذب سرمایه‌گذار را در ارتقای رونق گردشگری مهم دانست و افزود: تلاش ما بر این است با رویکرد علمی امنیت را برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از ظرفیت‌های گردشگری لازمه استان دانست و افزود: جهت برنامه‌ریزی و دست‌یابی به قابلیت‌ها و پتانسیل‌هایی گردشگری نیاز به اطلاعات دقیق از جاذبه‌های استان و زیرساخت‌های موجود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز