خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

دولت حیثیت و بعد مردمی را حفظ وتقویت کند/ مسئولان به وعده‌های داده شده،عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۷۰

امام جمعه موقت ساری از دولت خواست تا قانون بانکداری اسلامی بدون ربا به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلا سیدحسین شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری نمازگزاران را به تقوا توصیه کرد و گفت: تقوا و پرهیزکاری سرمایه بزرگ و گنجینه‌ای عظیم برای همه متدین محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش به افتتاح تالار مرکزی ساری اشاره کرد و افزود: بخش اعظم بودجه این تالار توسط دولت سیزدهم تأمین و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

حجت الاسلام شفیعی بر اینکه دولت حیثیت و بعد مردمی را حفظ وتقویت کند، یادآور شد: در حوادث مختلف شاهد حضور مردمی دولت و وزرا در مناطق مختلف بودیم و مردم دوست دارند مسئولان بین آنها باشند و دردهای مردم را حس و درک کنند.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان بین مردم نمایشی نباشد، گفت: وزرا و مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند و روحیه مردمی بودن دولت تقویت شود.

حجت‌الاسلام شفیعی دنبال کردن فرهنگ اصیل انقلاب تاکید کرد و افزود: آسیب سخت دولت‌های قبلی این بود که وعده‌ها را عملیاتی نمی‌کردند و مردم از وعده‌های کذایی خسته شدند و خوشبختانه وعده‌های دولت محقق شده است اما انتظار داریم حمایت بیشتری برای کاهش آلام مردم و بهبود رفاه و معیشت صورت گیرد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به تکمیل و راه اندازی تالار مرکزی ساری با سرمایه ملی گفت: این طرح و پروژه باید در مسیر فرهنگ انقلاب قرار گیرد و از نقدهای نادرست اربابان تهاجم فرهنگی هراس به دل راه ندهیم و فرهنگ اصیل انقلاب را دنبال و پیگیری کنیم.

امام جمعه موقت ساری خواستار توجه مسئولان به نیازمندی‌های مردم استان شد و گفت: میز خدمت در مصلا نباید تصنعی و فرمایشی شود؛ مصلا باید مرکزی برای گره گشایی امور مردم است.

وی با اشاره به تصویب قانون بانکداری اسلامی از مجلس تقاضا کرد تا در قانون بانکداری اسلامی بدون ربا بازنگری داشته باشند و گفت: بعد نظارتی در بانک‌ها تقویت شود.

امام جمعه موقت ساری همچنین از دولت خواست تاقانون بانکداری اسلامی بدون ربا به درستی اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز