خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

۱۲ پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران در هفته دولت افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۷۲۲

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: ۱۲ پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به مبلغ ۹۲۳ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، کوروش موسوی تاکامی بعدازظهر امروز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: ۱۹ پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعتبار هزار ۳۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: از این میزان ۱۲ پروژه به مبلغ ۹۲۳ میلیارد تومان برای مازندران و ۷ پروژه به مبلغ ۳۷۲ میلیارد تومان برای استان گلستان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان،  نصب و راه اندازی ترانسفورماتور ۳۸۵ مگاوات آمپر،. افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت، خط ارتباطی تغذیه کننده پست ۲۳۰/۶۰ کیلو ولت بهشهر، نصب و راه‌اندازی ترانسفورماتور ۱۸۰ مگاولت آمپر پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت هزار سنگر را از جمله پروژه‌های این حوزه در استان مازندران برشمرد که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی احداث نیروگاه مقیاس کوچک ۶ مگاواتی شهرک صنعتی گوهرباران، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بشل و نصب و راه‌اندازی ترانسفورماتور ۳۱۵ مگاولت را از دیگر پروژه‌های حوزه مازندران عنوان کرد.

موسوی شمار ترانسفورماتورها را ۳۵ هزار ترانسفورماتور اعلام کرد و از راه‌اندازی بزرگترین ترانسفورماتور قدرت سه فاز ایران در بابل خبر داد که به دست متخصصان داخلی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون خاموشی برق در استان نداشتیم و اینکه بزگترین تولید کننده برق واحد مقیاس کوچک هستیم، گفت: تلاش داریم ۳۰ درصد شبکه پیک بار گلستان و مازندران را با نصب تولیدهای پراکنده تامین کنیم.

موسوی ادامه داد: امسال توانستیم ۲۵۶ مگاوات برق از نیروگاه‌های پراکنده و کوچک برق تولید کنیم این در حالی است که ظرفیت نیروگاه‌های نصب شده ما ۴ هزار مگاوات بوده اما امسال توانستیم ۵ هزار مگاوات نیاز مصرف استان‌های مازندران و گلستان را تأمین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز