خبرگزاری کار ایران

از امروز تا ۲۰ تیرماه:

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید قربان در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۳۴

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید قربان در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است.

وی افزود: در این مدت تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب است به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

وی تأکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به‌منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محور‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان محدوده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از جاده هراز ممنوع می‌شود.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد همه تریلر‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز