خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

هیچ شخص و نهادی اجازه مداخله در امور تامین اجتماعی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۳۱

در مجمع عمومی عادی سالانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران؛ نمایندگان بازنشستگان این استان از تغییر مصوبه شورای عالی کار انتقاد کردند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی (رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران) پیش از ظهر امروز (5 تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در بندر انزلی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین کانون عالی بازنشستگان و وزیر سابق تعاون و کار برای پیگیری حقوق این قشر شریف گفت: حداقل دریافتی بازنشستگان با هزینه سبد اعلامی شورای عالی کار حداقل ۵ میلیون تومان فاصله دارد.

دریابیگی دخالت در امور تامین اجتماعی از سوی هرنهاد و شخصی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: دستکاری در مصوبه شورای عالی کار و بلاتکلیف گذاشتن بازنشستگان پس از سه ماه و اندی و کاهش سایر سطوح مزدی، به منزله دخالت مستقیم دولت درسازمان تامین اجتماعی است و تاکید داریم نه دولت و نه مجلس و نه استانداران و دیگر مسئولین اجازه مداخله در امور این سازمان را ندارند.

او تاکید کرد: منتظر اقدام مجلس و ابلاغ نامه افزایش حقوق بازنشستگان مطابق مواد ۹۶ و۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به دولت محترم جهت اجرایی شدن هستیم.

او از نحوه اجرای قانون الزام درمان در تامین اجتماعی انتقاد کرد و گفت: کاری کردند که به بیمه‌های تکمیلی پناه ببریم و هزینه درمان از جیب کارگران و بازنشستگان پرداخت گردد.

او خطاب به کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: کانون‌های بازنشستگی استان مازندران و سراسر کشور حامی تصمیمات این کانون هستند و پای همه چیز ایستاده‌اند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز