خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

افزایش حقوق بازنشستگان تورم‌زا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۵۵

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در انزلی و در جمع اعضای کانون عالی بازنشستگان کشوری و روسای کانون های بازنشستگی استان مازندران گفت: حقوق مسلم بازنشستگان تامین اجتماعی باید پرداخت شود‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی (معاون دبیرکل خانه کارگر) پیش از ظهر امروز (5 تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در بندر انزلی با انتقاد از آنچه درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه‌های گذشته رخ داده، گفت: اگر حق بازنشسته تامین اجتماعی داده نشود و مصوبه شورای عالی کار اجرایی نشود، اعتراض این قشر ادامه می‌یابد.

او گفت: ما از رئیس مجلس تقاضا داریم رای کمیته تطبیق قوانین و مقررات مجلس به دولت ابلاغ و مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان توسط شورای عالی کار اجرایی شود.

معاون دبیرکل خانه کارگر با انتقاد از اظهارنظرهایی که افزایش حقوق بازنشستگان را تورم‌زا می‌داند، گفت: پول پاشی به هر عنوانی و تزریق میلیاردها تومان به جامعه در قالب افزایش یارانه‌ها تورم زاست یا افزایش قانونی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی؟!

وی افزود: صندوق تامین اجتماعی متعلق به دهها میلیون کارگر و بازنشسته است و افراد با تفکرات کمیته امدادی نباید با آبروی قشر شریف بازنشستگان بازی کنند.

صادقی گفت: سازمان تامین اجتماعی مکلف است پس از افزایش حقوق ۱۴۰۱ بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به متناسب‌سازی اقدام نماید و پس از متتاسب سازی حقوق؛ احکام را صادر کند و ما نمی‌دانیم دلیل این همه تعجیل چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز