خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

موانع توسعه شهرستان چالوس شناسایی و رفع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۰۰

استاندار مازندران گفت: موانع توسعه شهرستان چالوس شناسایی و رفع می ‌شود.

به گزارش  ایلنا، سید محمود حسینی پور در آغاز سفر شهرستانی به چالوس، با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌ های شهدا به مقام شامخ گلگون کفنان انقلاب ادای احترام کرد. ‎

وی در حاشیه حضورش در گلزار شهدای این شهرستان، گفت: برنامه‌ های مختلفی در سفر به شهرستان چالوس داریم و از برخی مناطق، مراکز و طرح‌ ها بازدید میدانی خواهیم داشت و با نمایندگان اقشار هم جلساتی برگزار می ‌کنیم.

استاندار مازندران افزود: نمایندگان ما و مدیران کل در ادارات مربوطه شهرستان و حتی در روستا‌ها مستقر هستند و به سؤالات مردم پاسخ خواهند داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می‌ کنند.

حسینی پور گفت: حضور میدانی و بازدید از طرح‌ های زیرساختی و عمرانی در توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است و در سفر‌های شهرستانی از این دست از نزدیک مهم‌ترین مطالبات و درخواست‌ های مردمی را پیگیری و اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با حضور همه مسئولان خواهیم داشت و تصمیمات لازم پیرامون توسعه شهرستان چالوس در آنجا گرفته خواهد شد.

حسینی پور تصریح کرد:در این سفر‌ها بسیاری از مسائل و موانع بر سر راه توسعه شهرستان چالوس شناسایی و نسبت به رفع آن چاره اندیشی می ‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه، تمامی دغدغه مدیران استان بایست حل مشکلات مردم باشد، گفت: چالوس ظرفیت بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف گردشگری و اقتصادی دارد که به طور حتم در سفر امروز مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرستان شناسایی و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز