خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری عنوان کرد؛

درآمد ۱۰۴ میلیارد تومانی شهرداری در ۳ ماه اول سال/پس از ۱۰ سال، در شهرداری ساری پذیرای اصحاب رسانه بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰۹۷

سی و دومین جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و جواد طالبی شهردار ساری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سی و دومین جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و جواد طالبی شهردار ساری  برگزار شد.

جواد طالبی شهردار ساری در این جلسه اظهار کرد: پس از حدود ۱۰ سال وقفه، در طبقه هفتم شهرداری ساری پذیرای اصحاب رسانه بودیم، همه نقدها را می‌پذیریم و در تلاش هستیم این نقدها را رفع کنیم.

وی گفت: اصحاب رسانه کارشناسان جامع‌الشرایط هستند و از هم‌نشینی با این افراد بهره بردم، از حضور رسانه ها در دفترم استقبال می‌کنم.

طالبی افزود: از ابتدای سال تا 21 خرداد ماه  ۱۰۴ میلیارد تومان درآمد داشتیم رقم چشمگیری بود، افزایش حقوق را از فروردین اعمال کردیم.

وی ادامه داد: در بخش مدیریت انسانی با توجه به تذکرات بجایی که بابت ساماندهی نیروها به شهرداری ساری داده شد سعی کردیم چارت سازمان‌ها بر مبنای پرسنل رسمی و قراردادی منطبق باشد، ادامه داد: این روند هنوز تکمیل نشده اما چارت سازمان‌ها نزدیک به ۷۰ درصد مطابق ضوابط است.

طالبی افزود: در راستای توان افزایی کارکنان، دوره های متفاوت کاربردی برای پرسنل برگزار می شود که نتایج این آزمون‌ها در مزایای پرداختی هم تاثیرگذار است.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای شهر هوشمند و کاهش تخلفات احتمالی، موضوع پایان کار ساختمانی تک برگ را در شهرداری ساری اجرایی کردیم، یادآور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشت و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد و ساختمانی مانند متروپل در ساری نداشته باشیم. انتظار داریم تا پایان ۱۴۰۱ اقدامات مربوط به صدور پایان کار ساختمانی تک برگ، از طریق اپلیکیشن ساری من انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسیر میدان ساعت تا میدان هلال احمر را با عنوان خیابان ایده‌ال نامگذاری کردیم تا با رفع آشفتگی‌های بصری در این مسیر و ایجاد مسیر چشم‌نواز و تغییر مبلمان شهری  تا پایان مرداد ماه به نتیجه برسد و برای رویداد 2022 مورد بهره‌برداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: از اهالی رسانه درخواست می‌کنم به شهرداری کمک کرده و تکمیل پروژه پل سه راه جویبار را از مسئولان مطالبه‌گری کنند تا شهرداری بتواند اقدامات موثر در این مسیر را انجام دهد.

طالبی با اشاره به پروژه پل تا پل گفت: برخی املاک در گذشته به شکل لکه‌ای خریداری شده و مسائلی را برای پروژه به وجود آورده است. امیدواریم بعد از وقفه ۱۰ ساله، با به ثمر نشستن این پروژه، و عبور خودروها از روی پل کابلی، رفاه برای مردم فراهم آید و از بار ترافیکی شهر کاسته شود. در راستای اجرای این پروژه توافقاتی هم با راه و شهرسازی انجام دادیم.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده کشور که بر اساس تحریم‌های ظالمانه به وجود آمده و تاکیدات مقام معظم رهبری در تکیه بر توان داخلی است، شهرداری ساری با مشارکت‌ سرمایه‌گذاران به دنبال پیشبرد پروژه‌ها است و در این راستا مجموعه شهرداری ساری سازمان سرمایه‌گذاری را راه‌اندازی کرده است.

طالبی با بیان اینکه من مدیر شهری نیستم بلکه خادم شهر هستم، تصریح کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر ساری و اصحاب رسانه دعوت می‌کنم  تا بازدیدی از پروژه‌زباله‌سوز داشته باشیم، از وزیر کشور تشکر می‌کنم بابت حضور کارگاهی که در سفر دولت به مازندران در این پروژه داشت و پیشرفت پروژه که پس از آن حضور انجام شده، بسیار ملموس و قابل رویت است و اقداماتی که در این مدت انجام شده با مدت قبل از آن قابل مقایسه نیست. در این پروژه همزمان برای برق، آب و مسیر دسترسی پدافند غیرعامل تدبیر شد. از همه دست‌اندرکاران که باعث پیشرفت این پروژه شدند قدردانی می‌کنم و امیدوارم تا شهریورماه، ساخت ابنیه به پایان برسد.

وی درباره سکوی موقت انتقال زباله اظهار کرد: تصفیه‌خانه شیرابه را در محل سکوی موقت انتقال زباله راه‌اندازی می‌کنیم.

طالبی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری ساری، سنگفرش بازار نرگسیه  خواست دیرینه ساروی ها را در دستورکار دارد، افزود: از اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای اخذ بودجه از میراث فرهنگی ، شهرداری را یاری کنند تا با الگوی ساری پایتخت گردشگری 2022 کشورهای عضو اکو بتوانیم پیاده گذرهای بیشتری از ساری این کهن شهر تاریخی را به شکل سنگ فرش آماده کنیم.

وی با بیان اینکه جشن خوبی توسط سازمان فرهنگی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) برگزار شد و  شاهد حضور گسترده ساروی ها و عرض ارادت شهروندان به محضر مبارک امام رضا(ع) بودیم، گفت: پیشنهاد جشن بزرگ غدیر را داریم تا پس از اخذ مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر ، جشن بزرگ غدیر را برای نشاط اجتماعی ساروی ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز