خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۲۱

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی عباسی اظهار داشت: در فروردین امسال ۳۰ نفر شامل ۲۲ مرد و مابقی زن در اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشت و از این تعداد ۲۰ نفر برون شهری و راه روستایی و ۱۰ نفر محور درون شهری هستند.

وی افزود: شهرستان‌های نور، عباس آباد، بابل و بابلسر هر کدام با چهار مورد بیشترین شهر و شهرستان‌های تنکابن، جویبار، چالوس، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه هر کدام با یک مورد کمترین شهر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان از افزایش ۵ درصدی مصدومین ناشی از تصادفات نیز خبر داد و افزود: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در مهر ماه سال جاری تعداد هزار ۳۳ نفر است که این رقم درمقایسه با سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ها و مصدومین در حوادث رانندگی مؤثر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز