خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بابل خبرداد:

نمایشگاه عکس عاشورایی در بابل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۹

تکیه بر ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی می تواند نسل جوان ما را در برابر فرهنگ غربی محافظت نماید.

در این نمایشگاه ۴۰ عکس بر‌تر کشوری از بین ۶۵۰ عکسی که از سراسر کشور به دبیرخانه روزنامه قدس در موضوعات عاشورایی ارسال شد انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا از بابل، ابوالحسن صادقپور از نمایشگاهی که به منظور ماه محرم در آموزش و پرورش بابل بر پاشده ضمن قدردانی از جوانان عاشق و شیفته به ابا اعبدا.. الحسین(ع) گفت: تکیه بر ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی می‌تواند نسل جوان ما را در برابر فرهنگ غربی محافظت نماید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بابل، تصریح کرد: به دلیل جو فرهنگی حاکم در آموزش و پرورش این فضا برای برگزاری نمایشگاه انتخاب شد ضمن اینکه زمینه مساعدی برای بازدید پرشور دانش‌آموزان از این نمایشگاه است.

صادقپور خاطر نشان ساخت: ثابت کردیم ملتی که بتواند با اتکا به نسل جوان و با ایمان در برابر تمام زورگویان دنیا ایستادگی کند می‌تواند دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کند و در جهان الگو و نمونه‌ای باشد تا قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ عکس بر‌تر کشوری از بین ۶۵۰ عکسی که از سراسر کشور به دبیرخانه روزنامه قدس در موضوعات عاشورایی ارسال شد انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز