خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

افزایش ۳ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۸۴

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : در سال گذشته ، ۵۸۷ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی افزود : از مجموع تلفات حوادث رانندگی درسال گذشته در استان  ۴۷۰ نفر مرد و  ما بقی زن هستند.

او گفت:بر اساس این گزارش ساری با ۹۱ ، بابل با۹۳  و بابل با ۹۲ فوتی بیشترین و فریدونکنار با ۵ فوتی کمترین شهرهایی هستند که در آن گزارش شده است. 

وی تصریح کرد :در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و روستایی با ۴۱۱ نفر با افزایش ۸ درصدی ، درون  شهری  با ۱۷۶ نفر با  مورد گزارش شده است.

افزایش  ۹ درصدی مصدمان تصادفات رانندگی

در حوادث رانندگی سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۸۵  نفر  مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان یادآور شد :دستگاه های اجرایی استان می توانند در امر فرهنگ سازی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته ها و مصدومین در حوادث رانندگی موثر باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز