خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان جویبار:

تحریم ظالمانه هرگز مانع تولیدات داخلی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۶۹

فرماندار شهرستان جویبار گفت: تولیدکنندگان این استان با توجه به تحریم های ظالمانه با دست خالی با مشکلات فراوان با عزت و شرف چرخ تولید را به حرکت درآوردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، کمال رستمعلی بعدازظهر امروز جمعه در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کارگر و تولید استان مازندران و نشست صمیمی با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران گفت: تولیدکنندگان این استان با توجه به تحریم های ظالمانه با دست خالی با مشکلات فراوان با عزت و شرف چرخ تولید را به حرکت درآوردند.

وی افزود: بسیاری از این تولیدکنندگان مطالباتی دارند که با وجود گذشت زمان اما همچنان وصول نشده است.

فرماندار جویبار به مشکلات شهرک صنعتی جویبار در حوزه های زیر ساخت و سرمایه در گردش اشاره کرد و خواستار اهتمام ویژه نمایندگان مردم در خانه ملت و استاندار مازندران به این واحد تولیدی شد.

رستمعلی تاکید کرد که رهبر معظم انقلاب سالهاست به تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه دارند؛ هیچ چیزی مهم تر تحقق فرامین رهبری نیست.

وی افزود: بی شک قشر جامعه کارگری در همه برهه ها تلاش می کنند تا اقتصاد جامعه توسعه یافته و ارتقاء پیدا کند.

فرماندار جویبار همچنین از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان جویبار در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

برای رسیدن به تولیدات مطلوب باید میدانی وارد عمل شد

حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار نیز در ادامه ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر نقش کارگران را در تولید و ارتقای کشور مهم دانست و گفت: تحقق تاکیدات رهبری مبنی بر تولیدات داخلی با تکیه بر دانش بنیان بر همه واجب و ضروری است.

وی مالیات، تحریم داخلی و ارز را از مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی جویبار برشمرد و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید جهادی وارد میدان تولید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز